ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Μερικοί από τους καλλίτερους μου φίλους είναι σήμερα οικογένειά μου. Κάποιοι είναι φίλοι από τα νιάτα μου, ενώ άλλες νεότερες φιλίες δυναμώνουν κάθε μέρα. Δεν θα ήμουν αυτό που είμαι σήμερα χωρίς αυτούς τους ανθρώπους δίπλα μου. Παρά το γεγονός ότι το ξέρω αυτό, τους θεωρώ  δεδομένους και συχνά ξεχνώ να τους πω ‘’ευχαριστώ.’’ Επανορθώνοντας λοιπόν τα πράγματα λέω:
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
1/που κάνετε τόσες πολλές ‘κοινές’ στιγμές να φαίνονται εξαιρετικές και  τόσα ‘μικρά πράγματα’ να κάνουν όμως την ‘μεγάλη διαφορά’
2/που πάντα μου δίνετε την ώθηση που χρειάζομαι και στηρίζετε τις αποφάσεις που η καρδιά μου βρίσκει σωστές.
3/που είστε ειλικρινείς μαζί μου και μου λέτε την αλήθεια ακόμα αν πληγωθώ.
4/που επικοινωνώντας ξεκάθαρα λύνουμε πολλά προβλήματα ακόμα κι αν δεν νοιώθουμε  άνετα.
5/που κάνουμε αμοιβαίες υποχωρήσεις.
6/που δεν μου ζητάτε να θυσιάσω τις άλλες σημαντικές σχέσεις της ζωής μου, τα όνειρά μου ή την αξιοπρέπεια μου.
7/που μου συμπαραστέκεστε σε μια κακή μου μέρα.
8/που με σκέπτεστε τόσο συχνά όσο και εγώ.
9/για τα καλά σας λόγια που δεν χάνετε ευκαιρία να μου λέτε και να με κάνετε να νιώθω όμορφα για το σώμα μου αλλά και για τον εσωτερικό μου κόσμο.
10/για τον χρόνο που μου διαθέτετε και για την αμέριστη προσοχή που μου δίνετε σαν είμαστε μαζί.
11/που καταλαβαίνετε ότι κάτι δεν πάει καλά με μένα, κοιτάζοντας απλά τα μάτια μου, ενώ οι άλλοι πιστεύουν το χαμόγελό μου.
12/ που κάνετε ιδιαίτερη προσπάθεια να με καταλάβετε και δεν μου φέρεσθε σαν να με ξέρετε καλλίτερα από όσο εγώ ξέρω εμένα.
13/που μερικές φορές είστε πρόθυμοι να δεχτείτε  ότι κάνατε λάθος ενώ δεν κάνατε , διότι εκτιμάτε την σχέση μας πιο πολύ από την περηφάνεια σας.
14/που μου είστε πιστοί ακόμα και όταν δεν είμαστε μαζί.
15/που είστε κοντά μου για τα καλά και για τα κακά.
16/που γνωρίζετε ότι κάποια στιγμή που μπορεί να σας απογοητεύσω  δεν σημαίνει ότι ‘’δεν σας αγαπάω’’ αλλά ότι ‘’παλεύω επίσης.’’
17/ που μερικές φορές ξεβολεύεσθε για χάρη μου και που πραγματικά θέλετε να είσαστε δίπλα μου γιατί  με νοιάζεστε χωρίς ψεύτικες υποσχέσεις και υποχρεώσεις.
18/που προάγετε την συζήτηση μαζί μου και αντιμετωπίζουμε από  κοινού τα προβλήματα ακόμα και αν δεν τα λύνουμε.
19/που πιστεύετε σε μένα και που με ενθαρρύνετε όταν ‘κολλάω.’
20/που χρησιμοποιείτε λέξεις που δεν πληγώνουν αλλά θεραπεύουν.
21/που με αποδέχεστε έτσι όπως ακριβώς είμαι πραγματικά.
22/που απλά απολαμβάνετε την παρέα μου.
23/ που εκτιμάτε τον χρόνο μου.
24/που δείχνετε ευγνωμοσύνη που είμαι στην ζωή σας.
25/που με αγαπάτε ειλικρινά και με βοηθάτε να αγαπήσω τον εαυτόν μου ακόμα πιο πολύ και να μην τον ξεχνώ.
26/που δείχνετε υπομονή και συγχώρεση όταν μερικές φορές σας εκνευρίζω.
27/που δεν χρησιμοποιείτε εις βάρος μου το κακό παρελθόν μου.
28/που περιμένετε η σχέση μας να είναι πάντα εύκολη παρότι θέλει χρόνο και υπομονή για να είναι ουσιαστική και να διαρκέσει.
29/που μερικές φορές μου δίνετε την μοναχικότητα και τον χώρο που χρειάζομαι γιατί πρέπει να γνωρίσω πως  είναι να είμαι μονάχη και να μην ορίζομαι από κανέναν άλλον.

30/και πιο πολύ απ’ όλα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  που είστε ΕΣΕΙΣ!!

Μετάφραση-Προσαρμογή Ελένης Μπέλλα
ΙΒ' Θηλέων 1974

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου