Καλημερα σας!

Μια επιθυμία που έχω αρκετό καιρό τώρα είναι να βρω παλιές μου συμμαθήτριες.
Τελειώνοντας το σχολείο, εκτός από τις συμμαθήτριες με τις οποίες διατηρήσαμε επαφή και φιλία (και κουμπαριές), με τις υπόλοιπες απομακρυνθήκαμε εντελώς... και ήμασταν πολλές τότε στις τάξεις...
Η ζωή μας σκόρπισε και μια προσπάθεια που έγινε πριν από πολλά χρόνια με ένα  reunion, δεν είχε συνέχεια... Ελπίζω ότι η τεχνολογία θα μπορέσει να μας φέρει κοντά, τόσα χρόνια μετά...
Να θυμηθούμε τους καθηγητές μας, να θυμηθούμε τις εκδρομές μας, αστεία γεγονότα, και, γενικά, να αναπολήσουμε τα παιδικά μας χρόνια...
Σίγουρα, όπως εγώ διατήρησα φιλία με κάποιες συμμαθήτριές μου, όλες σας, διατηρήσατε κάποιες φιλίες απ το σχολείο. Σας παρακαλώ λοιπόν να δραστηριοποιηθείτε και να γνωστοποιήσετε το blog μας στον κύκλο σας, ώστε αυτή η προσπάθεια να στεφθεί με επιτυχία.

Μια καλή αρχή είναι το μήνυμα που πήραμε πριν λίγες μέρες:

ονομαζομαι ευφροσυνη ποπορου,και αναζητω παλιες συμμαθητριες της θειας μου Πετριδου Ιορδανας,αποφοιτης της ταξεως του '71(ΙΒ Θηλεων Αθηνων).....αναζητει την φιλη της Παναγιωτα(Μπετυ) Τριαντη....Σας στελνω καποιες φωτογραφιες μηπως βοηθησουν καπως....Αν καποια η καποιος ξερει κ γνωριζει καποιες απο τις κοπελες στις φωτογραφιες ας επικοινωνησει μαζι μου,επισης σας στελνω και τα ονοματα της ταξης,αν διαβασει καποια το ονομα της η καποιος-α γνωριζει κατι ας επικοινωνησει μαζι μου.....





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου