Σχόλιο στο ekto1972


Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "«Έφυγε» η Μαρία Μαρούδη του ΙΒ' Θηλέων": 


Προσπαθώ να πω τη γνωστή μας ατάκα ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!! 

Συγκλονίστηκα, γιατί μόλις τώρα διάβασα για το 'φευγιό' της Μαρίας Μαρούδη !!!! Δεν την είχα δει από κοντά τα τελευταία χρόνια (ήμασταν κοντά στου Ξυνού και στο ΙΒ¨ Θηλέων). Μιλούσαμε όμως σχετικά συχνά στο τηλέφωνο και είχαμε βρει αρκετά κοινά. ΄Οταν ξεκίνησε η προσπάθεια για τα κοριτσίστικα μπλογκς κι εγώ δεν μπορούσα να αναλάβω κάτι πιο σοβαρό, την είχα παραπέμψει στην αδελφή μου τη Μυρτώ, που ήταν κι' αυτή 'Ξυνού' και 'ΙΒ¨", και έκτοτε μιλούσαν πολύ συχνά μεταξύ τους. Μάλιστα και η Μαρία είχε σχέσεις με τη Στουτγάρδη (νομίζω ο αδελφός του άντρα της είναι εκεί καμιά 30ριά χρόνια κλπ) και εκεί έκανε και την πρώτη της εγχείριση για το πρόβλημά της. Όταν πέθανε η Μυρτώ, στις 28-12-2012, κι εγώ γύρισα από τη Γερμανία λίγες μέρες μετά την κηδεία, η Μαρία με είχε πάρει τηλέφωνο 1-2 φορές αλλά δεν με πέτυχε σπίτι και άφησε παραγγελία να της τηλεφωνήσω. Δεν μπορείς να φανταστείς, μέσα στον πόνο μου, τη φοβερή δυσκολία και διστακτικότητα που είχα, - γιατί η Μαρία ήταν κι' αυτή ήδη άρρωστη και είχε κάνει την πρώτη εγχείρηση - οπότε αισθανόμουν ότι δεν ήξερα τι να της πω. Την πήρα όμως τηλέφωνο, και - χωρίς να έχω δει αυτό το κορίτσι από τα χρόνια του ΙΒ - δεν μπορείς να φανταστείς τα λόγια παρηγοριάς και θάρρους που μου είπε, τον πόνο που εξέφρασε για τη Μυρτώ και τη γενναιότητα με την οποία μου περιέγραψε το στάδιο του δικού της προβλήματος και την επικείμενη δεύτερη εγχείρησή της.... Ανακουφίστηκα !!! Έκτοτε μιλήσαμε πάλι λίγες φορές και μετά χαθήκαμε για λίγο...(όπως μας φέρνει τούμπα η καθημερινότητα που γυρνάει το ημερολόγιο με δικούς της ρυθμούς). Μέχρι σήμερα που έμαθα 'τα νέα της'.....

Αχ! Κορίτσια του ΙΒ΄, το σκάσατε τόσο νωρίς....΄Ενα έχω μόνο να σας πω... Εκεί στον Παράδεισο, έχω την αίσθηση, ότι το προαύλιό μας είναι κοινό και για το ΣΤ΄ Αρρένων και για το ΙΒ" Θηλέων... Δώστε τα χαιρετίσματά μας σε όλους, και προσέξτε: πάντα υπάρχει ένας Μήτσος να επιβάλει την τάξη... Εσείς όμως θα είστε 

ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΑΣ !!!!!

Μαρία (ΙΒ' Θηλέων 1971)
16-2-2014 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου