ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΚΑΛΛΑΣ


Αποτέλεσμα εικόνας για maria callas 1977







 Θα ήθελα να είμαι η Μαρία, αλλά υπάρχει η Κάλλας 
που απαιτεί να κρατώ την αξιοπρέπειά της.
Δεν είμαι άγγελος και δεν προσποιούμαι ότι είμαι. 
Αυτός δεν είναι ένας από τους ρόλους μου. 
Αλλά δεν είμαι ούτε διάβολος. 
Είμαι μια γυναίκα και μια σοβαρή καλλιτέχνης, 
και θα ήθελα έτσι να κριθώ.
Ήμουν πάντα πολύ ώριμη για την ηλικία μου - και όχι πολύ ευτυχισμένη. Δεν είχα παιδικές φίλες. 
Θα ήθελα να μπορούσα να επανέλθω σ᾽ εκείνες τις ημέρες. 
Αν μπορούσα μόνο να τα ξαναζήσω όλα πάλι, 
πόσο θα ήθελα να παίξω και να χαρώ με άλλες κοπέλες! 
Πόσο ανόητη ήμουνα...
. 
Μαρία Κάλλας, γεννημένη ως Μαρία Άννα Σοφία Καικιλία Καλογεροπούλου, ήταν κορυφαία Ελληνοαμερικανίδα υψίφωνος 
και η πλέον γνωστή παγκοσμίως ντίβα της όπερας.
Έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα 16 Σεπτεμβρίου 1977.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου