ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ

ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ REX- ΑΘΗΝΑ
6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1967

Στην πρεμιέρα του έργου "ΑΧ, ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ" κληρώθηκαν συλλεκτικές κούκλες προς τιμήν της πρωταγωνίστριας Αλίκης Βουγιουκλάκη. Ήμουν μία από τις τυχερές. Παρέλαβα την καινούργια μου κούκλα με πολύ χαρά  και λαχτάρα και φυσικά την ονόμασα  Αλίκη.
Ήταν τόσο διαφορετική από τις άλλες! Φιγούρα ψιλόλιγνη, μακρομαλλούσα, με καστανά μάτια και σούπερ μίνι φόρεμα, παρόμοιο με της αληθινής  Αλίκης  στο έργο.  Ίσως η πρώτη κούκλα τύπου  Barbie στην Ελλάδα.
Για αρκετό καιρό την άφησα στο κουτί της. Ήταν πανέμορφη, αλλά δεν ήθελα να δημιουργήσω προβλήματα στις άλλες, τις κοινές μου κούκλες. Εκείνες τις κοντούλες κ στρουμπουλές με τα κοτσιδάκια κ τα φιογκάκια...!
Βίωσε μαζί μου το μεγάλωμά μου και την εφηβεία μου. Ξεχάστηκε για κάμποσα χρόνια σε ανήλια σημεία του χώρου κ του χρόνου. Ξαναβγήκε στο φως και στο προσκήνιο χάριν μιας παλιάς φωτογραφίας που βρήκαμε από την απονομή της στον πατέρα μου, στο REX.
Ελένη Μπέλλα




και τρεις  αξέχαστες ατάκες απο το αυτό το έργο:

  


ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Με συγχωρείς αγάπη μου. Τι είναι αυτό; 

ΝΙΝΑ: Φουστάνι. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Καλά, μόνο μπλούζα έχει; 
ΝΙΝΑ: Ολόκληρο είναι. Ολόκληρο. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Και η φούστα; Τι έγινε η φούστα; 
ΝΙΝΑ: Νάτη. 
ΑΣΗΜΙΝΑ (ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΟΥ): Είναι στη μόδα κύριε. Τα μίνια, που λένε. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Βρε, άει παράτα μας και εσύ. 




ΝΙΝΑ: Μισό λεπτό να σας εξηγήσω εγώ... Εδώ ο κύριός μου, έχει παντρευτεί την κυρία, αλλά η κυρία είναι και αρραβωνιαστικιά του κυρίου. 

ΠΟΛΥΞΕΝΗ: Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα! 

ΜΠΟΥΡΛΟΟΟΟΤΟ!


                                             https://www.youtube.com/watch?v=EFGa9IFwk6k

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου